Dreptul la Iubire

Evanghelia Lc. 10,21-22
În timpul acela,
Isus a tresărit de bucurie în Duhul Sfânt şi a zis:
„Te slăvesc pe tine, Părinte, Domn al cerului şi al pământului,
pentru că ai ascuns aceste lucruri celor înţelepţi şi pricepuţi
şi le-ai descoperit celor mici.
Da, Părinte, căci aşa ţi-a plăcut ţie.
Toate mi-au fost date de Tatăl meu
şi nimeni nu cunoaşte cine este Fiul decât numai Tatăl,
nici cine este Tatăl decât numai Fiul
şi cel căruia vrea Fiul să-i descopere”.

Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA IUBIRE
„Ieri mă plimbam pe stradă şi am văzut o mamă care mângâia capul fiicei sale. De câte ori nu am sperat că şi mama mea va face la fel şi cu mine, cel puţin o dată… În schimb ea mi se adresează doar ţipând la mine şi cu palme. (Jennifer, 14 ani – Canada)

Don Bosco i-a tratat întodeauna pe copii săi cu dragoste.

Un moment pentru tine…
Îţi dai seama de gesturile de iubire faţă de tine? Sau totul ţi se datorează?

O privire spre cer…
Doamne, ajută-mă să-mi dau seama de gesturile de iubire faţă de mine!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu