M-am lăsat de învăţat :(:(:(

Evanghelia Mt. 1,18. 21-124
Naşterea lui Isus Cristos a fost aşa:
Maria, mama lui, era logodită cu Iosif.
Mai înainte ca să locuiască ei împreună,
s-a aflat că a zămislit de la Duhul Sfânt.
Toate acestea s-au făcut ca să se împlinească
ceea ce Domnul a vestit prin profetul care zice:
„Iată, fecioara va zămisli şi va naşte un fiu
şi-i vor pune numele Emanuel, care înseamnă: Dumnezeu este cu noi”.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA EDUCAŢIE
„M-am lăsat de învăţat la vârsta de 12 ani pentru că tatăl meu vroia să-l ajut în service. Acum când am 18 mă întreb dacă a meritat. Cu siguranţă, sunt un mecanic foarte bun, dar nu ştiu să fac şi să vorbesc despre nimic altceva. Câteodată când sunt împreună cu prietenii mei mă simt un prostănac şi aş fi dorit ca tatăl meu să nu-mi fi cerut să întrerup studiile”. (Filip, 18 ani – Italia)

Don Bosco a căutat întotdeauna să dea o formare integrală copiilor săi.

Un moment pentru tine…

Când înveţi te gândeşti la viitorul tău sau chiar nu te interesează?

O privire spre cer…
Doamne, te rog ajută-i pe toţi acei copii care sunt constrânşi să abandoneze şcoala!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu