Nu mi-au dat nici macar un nume...

Evanghelia Lc. 1, 46-55
În acel timp, a spus Maria:
„Sufletul meu preamăreşte pe Domnul
şi duhul meu tresaltă de bucurie în Dumnezeu, mântuitorul meu,
căci a privit la smerenia slujitoarei sale.
Iată, de acum toate popoarele mă vor numi fericită,
căci mi-a făcut lucruri mari Cel Atotputernic,
al cărui nume este sfânt.
Milostivirea lui dăinuieşte din neam în neam peste cei ce se tem de dânsul.”


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA NUME
Părinţii mei m-au abandonat când m-am născut, m-au lăsat pe stradă fără nimic. Nu au ales nici cel puţin ce nume să-mi dea înainte de a mă abandona. Noroc cu educatoarele de la centru care m-au primit şi mi-au dat numele Joel, şi sincer trebuie să mărturisesc că îmi place acest nume.” (Joel, 10 ani– Guinea Bissau)

Don Bosco se adresa întotdeauna faţă de fiecare copil strigându-l pe nume.

Un moment pentru tine…
Ai un nickname sau poreclă? Îţi place sau te jicneşte acest apelativ? Ce spune despre tine?

O privire spre cer…
Doamne îţi mulţumesc pentru că sunt unic în lume!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu