Cartierul meu...

Evanghelia Lc. 1, 26-27, 35-38
În timpul acela,
îngerul Gabriel a fost trimis de Dumnezeu
într-o cetate din Galileea, cu numele de Nazaret,
la o fecioară logodită cu un bărbat numit Iosif din casa lui David,
iar numele fecioarei era Maria.
Îngerul i-a zis:
„Nu te teme, Marie, căci ai aflat har la Dumnezeu.
Iată, vei zămisli şi vei naşte un fiu şi îi vei pune numele Isus.
Acesta va fi mare şi Fiul Celui Preaînalt se va chema.
Iată, şi Elisabeta, ruda ta,
a zămislit un fiu la bătrâneţe
şi ea, căreia i se zicea sterilă, este acum în luna a şasea,
căci pentru Dumnezeu nimic nu este cu neputinţă”.
Atunci a zis Maria:
„Iată slujitoarea Domnului, fie mie după cuvântul tău”.
Şi îngerul a plecat de la ea.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA LIBERTATE
“De multe ori este greu să ieşi din casă la plimbare fără să te întâlneşti pe stradă cu cineva care să-ţi propună pastile de droguri. Cartierul meu este unul foarte urât, dar eu nu am nici un fel de probleme îmi doresc doar să pot să merg pe stradă fără să risc.” (Klaus, 16 ani – Germania)

Don Bosco a ajutat mulţi copii să-şi refacă viitorul.

Un moment pentru tine…
Găseşte un final poveştii următoare:

Robert este la calculator şi vorbeşte pe mess cu prietenii săi. Florin, cel mai bun prieten al lui îi sugerează să intre pe un anumit site pe care se va distra cu siguranţă. Robert începe să navigheze, dar îşi dă seama că acel site l-ar determina să spună şi să facă lucruri care nu-i plac deloc şi-l fac să se-nroşească... Robert este indecisă dacă să continue: i-a legătura cu un alt prieten Ion, care este animator şi îi cer câteva sfaturi...

O privire spre cer…
Doamne te rog ajută-mă să trăiesc bine libertatea mea!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu