De ce trebuie să fug?

Evanghelia Lc. 1,5-25
Era în zilele lui Irod, regele Iudeii,
un preot cu numele Zaharia, din grupul preoţesc al lui Abia.
Odată, pe când Zaharia slujea înaintea lui Dumnezeu,
în ziua orânduită pentru preoţii din grupul lui,
a ieşit la sorţi, după rânduiala preoţească,
să tămâieze în templul Domnului.
Atunci un înger al Domnului i s-a arătat,
stând la dreapta altarului tămâierii.
Văzându-l, Zaharia s-a tulburat şi a fost cuprins de frică.
Dar îngerul a zis către el:
„Nu te teme, Zaharia, pentru că rugăciunea ta a fost ascultată;
Elisabeta, femeia ta, îţi va naşte un fiu şi-l vei numi Ioan.
La câtva timp după aceea,
Elisabeta, femeia lui, a rămas însărcinată.
Cinci luni de zile nu a spus nimănui acest lucru.

Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA PROTECŢIE
“Când este seară şi eu sunt pe stradă, ca de obicei, văzând că aceasta este casa mea, şi poliţişti mă văd, imediat coboară din maşină şi încep să mă fugărească până mă prind şi mă iau la bătaie. Îmi vine să mă întreb: nu-i de ajuns că trăiesc singur şi pe stradă, trebuie să mai fiu atent şi la cei care practic ar trebui să mă protejeze dar în realitate mă rup în bătaie?” (Alexandru, 14 ani – Ro­mânia)

Don Bosco a luptat întotdeauna pentru ca copii săi să poată să-şi trăiască propria copilărie.

Un moment pentru tine…
Comentează caricatura de astăzi!


O privire spre cer…
Doamne, te rog să-i protejezi pe copii cărora le este violată viaţa!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu