De ce râd de mine?

Evanghelia Mt. 11, 28-30
În acel timp, Isus spunea mulţimilor:
„Veniţi la mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi
Şi eu vă voi odihni pe voi.
Luaţi jugul meu asupra voastră
şi învăţaţi de la mine care sunt blând şi smerit la inimă
şi veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre.
Căci jugul meu e dulce şi povara mea este uşoară”.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA EGALITATE
“Nu înţeleg de ce trebuie să fiu tratat diferit doar pentru că mama mea face curăţenie în casa d-nei Aiko. Cu ce sunt eu diferit faţă de ei? Merg la şcoală şi sunt cuminte, deci? De ce trebuie să fiu luat în râs din cauza meseriei mamei mele? Ea nu face nimic rău, chiar mai mult încearcă să câştige un bănuţ cinstit.” (Asami, 16 ani – Giappone)

Don Bosco i-a considerat întotdeauna egali pe copii săi.

Un moment pentru tine…
De ce mă deranjează aşa de mult când o persoană nu este aşa cum aş dori eu să fie?

O privire spre cer…
Doamne, ajută-mă să-i tratez pe toţii în acelaşi fel!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu