Ar vorbi toată ziua şi despre orice...

Evanghelia Mt. 11,11-15
În acel timp, Isus spunea mulţimilor:
„Adevăr vă spun:
nu s-a ridicat dintre cei născuţi din femeie
unul mai mare decât Ioan Botezătorul;
totuşi cel mai mic în împărăţia cerurilor este mai mare decât el.
Din zilele lui Ioan Botezătorul până acum,
împărăţia cerurilor se cucereşte prin luptă
Şi cei care luptă o dobândesc.
Toţi profeţii şi Legea au profeţit până la Ioan.
Şi, dacă voiţi să înţelegeţi,
el este Ilie care trebuia să vină.
Cine are urechi de auzit, să audă”.

Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA EDUCAŢIE
“Nimeni nu ştie cât de mult îmi place să învăţ! Nimeni nu m-a întrebat niciodată. Şi totuşi în fiecare dimineaţă mă trezesc la ora patru ca să merg să distribui ziare în poştă, pentru că doar aşa reuşesc să-mi plătesc cărţile şi caietele pentru şcoală. Cu siguranţă într-o zi voi reuşi să mă dedic mai mult studiului şi voi deveni cineva”. (Han, 18 ani – China)

Don Bosco a căutat întodeauna să dea o formare integrală copiilor săi.

Un moment pentru tine…
Maria şi Alice sunt două colege de bancă. Alice este o vorbăreaţă: ar vorbi toată ziua şi despre orice. Alice îi este simpatică Mariei, dar s-a tot săturat să fie întreruptă din munca ei din timpul orelor de curs. Într-o dimineaţă se decide să-i spună lui Alice ce gândeşte: “Te rog frumos, Alice, o termini odată să mă mai deranjezi la ore? Mă deranjezi de la învăţat şi eu am dreptul să ascult de profesor şi să mă concentrez la lecţii.” “Dar eu am dreptul de a vorbi liber şi de a-mi exprima opiniile mele!” răspunse Alice.
Aici există un conflic între drepturi! Cum să rezolvăm problema?


O privire spre cer…
Doamne, ajută-mă să apreciez truda persoanelor care mă ajută să învăţ!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu