Când tata...

Evanghelia Mt.11, 16-19
În timpul acela, Isus spunea mulţimilor:
„Cu cine voi asemăna neamul acesta?
Este asemenea copiilor care stau în piaţă
şi strigă către alţi copii, zicând:
«V-am cântat din fluier şi n-aţi jucat;
v-am cântat de jale şi nu aţi plâns».
A venit Ioan, care nu mănâncă şi nici nu bea,
iar ei spun:
«E stăpânit de diavol».
A venit Fiul Omului, care mănâncă şi bea,
şi ei spun:
«Iată un mâncăcios şi băutor de vin,
prieten al vameşilor şi al păcătoşilor!»
Dar înţelepciunea lui Dumnezeu
se dovedeşte dreaptă prin faptele ei”.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA PROTECŢIE
“Când tata se întoarce acasă beat noi ne ascundem şi rămânem în linişte până când adoarme. Uneori însă trebuie să se descarce pe cineva şi atunci se nasc probleme fie pentru mama fie pentru unul din fraţii mei. Văzându-i pe ceilalţi copii fericiţi mă întreb de ce persoana care ar trebui în realitate să se ocupe de mine, mă distruge zi de zi şi nu mă protejează?” (Chiku, 13 ani – Sri Lanka)

Don Bosco s-a luptat întotdeauna pentru ca copiii săi să trăiască o copilărie fericită.

Un moment pentru tine…
Ştiu să am grijă de ceilalţi? Sau consider asta o slăbiciune?

O privire spre cer…
Doamne, te rog fii aproape de cei care sunt singuri!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu