...să trec din somn la moarte ...


Evanghelia Mt. 17, 10-13
Pe când coborau de pe munte, ucenicii l-au întrebat pe Isus:
„Pentru ce cărturarii spun că trebuie să vină mai întâi Ilie?”
Isus răspunse:
„Ilie va veni într-adevăr şi va face din nou dreptate.
Eu însă vă spun că Ilie a şi venit, dar ei nu l-au cunoscut,
ci au făcut cu el ce au voit.
Tot aşa va suferi şi Fiul Omului din partea lor”.
Atunci, ucenicii au înţeles că Isus le-a vorbit despre Ioan Botezătorul.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA LIBERTATE
“Uneori nici nu aş mai vrea să mă trezesc dimineaţa, aş dori să trec din somn la moarte fără să-mi dau seama! Cred că nimeni nu merită o viaţă prizonieră ca a noastră, aici, constrânşi să muncim zi de zi fără să vedem lumina soarelui şi cu lanţuri la picioare.” (Amir, 16 ani – India)

Don Bosco a ajutat mulţi copii să-şi refacă viitorul.

Un moment pentru tine…
Uneori îi încătuşăm pe colegii noştri cu judecăţile noastre rele, cum putem să-i eliberăm?

O privire spre cer…
Doamne ajută-mă să lupt împotriva nedreptăţilor!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu