Viaţa... sper să nu o arunc!

Această a treia săptămână a adventului ne deschide săptămâna dedicată continentului european. În fiecare zi ne vom gândi la drepturile omului încălcate zilnic în fiecare colţ al lumii. În mod deosebit în aceste zile dorim să ne gândim şi să ne rugăm în mod particular pentru tinerii europeni, printre care ne numărăm şi noi, pentru că de multe ori se crede că bunăstarea noastră este fericirea noastră, când în realitate este nevoie de mult mai mult.

Evanghelia In. 1, 19-28
Iată care a fost mărturia lui Ioan când iudeii din Ierusalim au trimis la el preoţi şi leviţi ca să-l întrebe: „Cine eşti tu?” El a mărturisit şi nu a tăgăduit; a mărturisit: „Nu sunt eu Cristos”. Ei l-au întrebat din nou: „Dar cine eşti? Eşti Ilie?” El a răspuns: „Nu sunt”. „Eşti tu profetul?” A răspuns: “Nu”. Atunci, i-au zis: „Dar cine eşti? Căci trebuie să ducem un răspuns celor ce ne-au trimis. Ce spui despre tine însuţi?” El a zis: „Eu sunt glasul celui care strigă în pustiu: «Îndreptaţi calea Domnului», precum a zis Isaia profetul”. Cei trimişi erau dintre farisei. Ei i-au mai pus o întrebare: „De ce botezi, dacă tu nu eşti Cristos, nici Ilie, nici Profetul?” Ioan le-a răspuns, zicând: „Eu botez cu apă; dar în mijlocul vostru se află acela pe care voi nu-l cunoaşteţi; cel care vine după mine, care înainte de mine a fost şi căruia eu nu sunt vrednic să-i dezleg cureaua încălţămintei”.

Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA VIAŢĂ
„În sfârşit am renăscut, am o a doua şansă şi sper să nu o arunc aşa cum am făcut cu prima. Cine foloseşte droguri nu-şi dă seama ce rău îşi face, vede doar distracţia, cât de tare e! Am ajuns la un pas de moarte şi cred că în acel moment am înţeles că trebuie să mă schimb. M-au ajutat să ies din acest tunel întunecat şi acum vreau să fiu utilă şi să-i ajut să înţeleagă pe mulţi tinerii că îşi risipesc timpul şi şansa de a-şi construi o viaţă fericită. Opriţi-vă acum cât mai puteţi!” (Ioana – 17 ani – Italia).

Don Bosco am muncit fără încetare pentru a oferi copiilor săi o viaţă cât mai demnă.

Un moment pentru tine…
Ce ţi-a venit în minte citind această poveste?

O privire spre cer…
Doamne, te rog ajută-i pe toţii acei copii care îi văd fără speranţă, ajută-i să înţeleagă că mereu există o a doua posibilitate!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu