Dreptul la Egalitate

Evanghelia Mt 15,34-37
Isus i-a întrebat: „Câte pâini aveţi?”
Ei au răspuns: „Şapte şi puţini peştişori”.
Poruncind mulţimii să se aşeze jos pe pământ,
a luat cele şapte pâini şi peştii
şi, după ce a mulţumit, a frânt şi a dat ucenicilor,
iar ucenicii au împărţit mulţimii.
Au mâncat toţi şi s-au săturat,
iar cu firimiturile rămase au umplut şapte coşuri.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA EGALITATE
“Când mă plimb pe stradă mă simt mereu observată, înfăţişarea mea nu este una dintre cele mai bune şi culoarea pielii mele este diferită de ceea a celorlalţi. Pentru mine nu-mi este uşor să ies di casă şi să găsesc puterea de a înfrunta fiecare zi. Mă întreb de ce nu putem fi egali în diversitatea noastră? (Iulia, 15 ani – USA)

Don Bosco i-a considerat egali pe toţi copiii egali.

Un moment pentru tine…
Ce nu-ţi place la tine însuţi? Şi ce faci pentru a te simţi la fel ca ceilalţi?

O privire spre cer…
Doamne ajută-mă să-i tratez pe toţii la fel!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu