Dreptul la Educatie

Evanghelia Mt 7,21-24
În acel timp, a spus Isus ucenicilor săi:
„Nu oricine îmi zice mie Doamne, Doamne,
va intra în împărăţia cerurilor,
dar cel care face voinţa Tatălui meu din ceruri.
De aceea,
oricine aude aceste cuvinte ale mele şi le împlineşte,
se va asemăna cu un om înţelept care şi-a clădit casa pe stâncă.

Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA EDUCAŢIE
“Am suferit mult în viaţa, o viaţă săracă şi plină de suferinţe. Ţara mea este săracă. Însă în sfârşit pot spune că am ajuns ce mi-am dorit. Mereu mi-a plăcut să învăţ şi printre miile de dificultăţi am reuşit să i-au o diplomă şi astăzi sunt profesor la mulţi copii nevoiaşi. (Hector, 21 ani – Cile)

Don Bosco a căutat întotdeauna să ofere o educaţie integrală copiilor săi.

Un moment pentru tine…
Faptul că ai primit o educaţie, nişte reguli în viaţă, o instruire te apasă sau eşti recunoscător?

O privire spre cer…
Doamne ajută-mă să înţeleg importanţa studiilor mele pentru viitorul vieţii mele!


Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu