Dreptul la Protectie

Evanghelia Mt 9,28-30
După ce a intrat în casă,
orbii au venit la el şi Isus i-a întrebat:
„Credeţi că pot să fac lucrul acesta?”
I-au răspuns:
„Da, Doamne!”
Atunci le-a atins ochii, zicând:
„Facă-se vouă după credinţa voastră”.
Şi li s-au deschis ochii.
Apoi, Isus le-a poruncit cu asprime:
„Vedeţi, să nu afle nimeni!”


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA PROTECŢIE
“Ieri m-am trezit din cauza zgomotului unei mitraliere. Visam că eram acasă şi că mâncam o îngheţată împreună cu familia mea. În schimb eram pe un teren de luptă şi în mână o aveam pe „prietena” mea cu care mă joc în fiecare zi şi care zilnic conduce la moarte alţi copiii ca şi mine. De ce nu mă pot întoarce acasă? Ştiu că unii dintre noi au reuşit să se întoarcă şi să reînceapă totul de la capăt. Sper ca voi reuşi şi eu!” (Paul, 12 ani – Columbia)

Don Bosco a luptat întotdeauna pentru ca copii săi să poată să-şi trăiască propria copilărie.

Un moment pentru tine…
Ai au auzit vorbindu-se despre copii soldat? Şi de cei constrânşi să muncească de mici copii? Ţi se întâmplă să te foloseşti de cei mai mici decât tine pentru ca să-ţi realizezi scopurile tale?

O privire spre cer…
Doamne te rog fii aproape de cei care se află în dificultate!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu