Mă simţeam mereu tristă...

Excursia noastră de astăzi începe să se îndrepte spre continentul Asiei pe care ca şi până acum vom vedea ce drepturi nu sunt respectate. Unele lucrurii şi privilegii pe care noi le avem şi ni se par normale alţii nu le au şi poate că acest lucru ne va învăţa şi pe noi să apreciem altfel darurile - drepturile pe care noi le avem.

Evanghelia Mt. 10,1-8
Apoi, chemându-i la el pe cei doisprezece ucenici,
le-a dat putere asupra duhurilor necurate,
ca să le scoată şi să vindece orice boală şi orice neputinţă.
Şi le-a spus:
„Mergeţi mai degrabă la oile pierdute ale casei lui Israel.
Mergând, propovăduiţi zicând:
«împărăţia cerurilor este aproape».
Vindecaţi pe cei neputincioşi, înviaţi pe cei morţi,
curăţiţi pe cei leproşi, scoateţi diavolii;
în dar aţi primit, în dar să daţi”.

Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA LIBERTATE
“În această seară sunt foarte obosit şi îmi amintesc de când lucram câte 12 ore una după alta fabricând cărămizi. Mă simţeam mereu tristă până când i-a întâlnit pe prietenii de la ONG (Organizaţie Non Guvernamentală) care m-au scos din aceea fabrică de cărămizi. Acum sunt obosit… dar pentru că am învăţat toată ziua!” (Adriana, 12 ani – Brazilia)

Don Bosco a ajutat mulţi copii să-şi refacă viitorul.

Un moment pentru tine…
Dacă ar trebui să-mi dau o notă de la 1 la 10 pentru cât respect libertatea celorlalţi, ce notă aş lua?

O privire spre cer…
Doamne, învaţă-mă să apreciez libertatea mea!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu