Surioara mea nu mai exista

Evanghelia Mc. 1,6-8
Ioan era îmbrăcat cu o haină din păr de cămilă,
avea o cingătoare de piele împrejurul mijlocului
Şi se hrănea cu lăcuste şi miere sălbatică.
El propovăduia zicând:
„Iată, vine în urma mea cel care este mai puternic decât mine,
căruia eu nu sunt vrednic, plecându-mă,
să-i dezleg cureaua încălţămintelor.
Eu v-am botezat cu apă,
el însă vă va boteza cu Duhul Sfânt”.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA VIAŢĂ
„Când am aflat că voi avea o surioară m-am bucurat imens de mult, de mult timp îmi doream să nu mai fiu copil unic. Dar câteva zile mai târziu, părinţii mei mi-au comunicat o veste tristă: surioara mea nu mai exista, a fost luat de un înger şi dusă departe pentru că inimioara ei nu funcţiona prea bine şi medicul nu a reuşit să o salveze.” (Reza, 7 ani - Bangladesh).

Don Bosco a muncit fără încetare pentru a oferi copiilor săi o viaţă demnă.

Un moment pentru tine…
Există vreun “colţişor” în viaţa ta care nu îţi dă voie să trăieşti bine (vicii, acţiuni rele, moduri de a face şi spune…)? Poţi face ceva pentru a schimba viaţa ta?

O privire spre cer…
Doamne, mă rog pentru toţii aceei copii care nu au posibiliatea de a fi bine îngrijiţi!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu