Să fii femeie... o greşeală!

Evanghelia Lc. 1, 26-38
În luna a şasea, îngerul Gabriel a fost trimis de Dumnezeu într-o
cetate din Galileea, numită Nazaret, la o fecioară logodită cu un
bărbat, numit Iosif, din casa lui David. Iar numele fecioarei era
Maria. Şi, intrând la ea, i-a spus: „Bucură-te, o, plină de har, Domnul
este cu tine!” Ea s-a tulburat la acest cuvânt şi cugeta în sine ce
fel de salut ar putea fi acesta.
Însă îngerul i-a spus: „Nu te teme, Marie, pentru că ai aflat har
la Dumnezeu. Vei zămisli şi vei naşte un fiu şi-l vei numi Isus.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA NUME
„Când m-am născut părinţii mei doreau să moară de disperare pentru că eram o fetiţă. Importanţi sunt numai băieţii. În ţara mea, de fapt, să fii femeie este aproape o greşeală. Poate de aceea nici nu mi-au dat un nume, şi m-au aruncat ca pe un gunoi” (China)

Don Bosco s-a adresat întotdeauna copiilor săi chemându-i pe nume.

Un moment pentru tine…
Maria înseamnă “graţie, har”. Tu cunoşti semnifiacţia numelui tău? Care e?

O privire spre cer…
Doamne, ajută-mă să înţeleg că cu toţii au propria lor identitate.

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu