Dreptul la Nume

Evanghelia Mt. 8,5-7
În timpul acela,
a intrat Isus în Cafarnaum
şi s-a apropiat de el un sutaş care l-a rugat zicându-i:
„Doamne, servitorul meu zace în casă paralizat, chinuindu-se cumplit”.
I-a zis Isus:
„Voi veni şi-l voi vindeca”.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA NUME
“Cât este de greu pentru mine să reuşesc să merg la şcoală în fiecare zi. Prietenii mei nu fac altceva decât să mă ia la misto chemândumă “fiul cizmarului” ... dar de ce nu vor să înţeleagă că eu am un nume şi că mă cheamă Marius?” (Marius, 11 ani – Argentina)

Don Bosco se adresa întodeauna faţă de fiecare copil strigându-l pe nume.

Un moment pentru tine…
Este distractiv să-l strigi pe unul s-au pe altul cu o poreclă, dar… dacă acesta se supără?

O privire spre cer…
Doamne, ajută-mă să-l preţuiesc pe fiecare pentru ceea ce este, mergând dincolo de ceea ce face.

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu