Excursie in America - Duminica 30 Noiembrie

Această primă duminică de advent ne deschide săptămâna dedicată continentului American. Ne vor regăsi să reflectăm asupra unor drepturi violate zi de zi în fiecare colţ al lumii. În mod particular în aceste prime zile ce ne apropie de Crăciun dorim să de gândim şi să ne rugăm mai ales pentru micuţi noştri fraţii americani ale căror vieţii sunt supuse zilinic la grea încercare.

Evanghelia Mc. 13,33-37
În acel timp, Isus a spus ucenicilor săi:
„Precum a fost în zilele lui Noe,
aşa va fi şi la venirea Fiului Omului.
Căci precum în zilele de dinaintea potopului
oamenii mâncau şi beau, se însurau şi se măritau,
până în ziua când Noe a intrat în corabie,
şi nu au ştiut nimic până când a venit potopul şi i-a luat pe toţi,
tot aşa va fi şi la venirea Fiului Omului.
Atunci, din doi oameni care vor fi pe câmp,
unul va fi luat şi altul va fi lăsat;
din două femei care vor măcina la moară,
una va fi luată şi alta va fi lăsată.
Vegheaţi, aşadar,
căci nu ştiţi în care zi va veni Domnul vostru.
Dar aceasta să o ştiţi:
dacă ar şti stăpânul casei în care ceas va veni hoţul,
ar veghea negreşit şi n-ar lăsa să i se spargă casa.
De aceea, şi voi fiţi gata,
căci Fiul Omului va veni în ceasul în care nu gândiţi”.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA VIAŢĂ
“Mi-au spus că soarele este galben, e frumos şi cald, că florile parfumează aerul, că există multe animale libere şi că copii se joacă în parcuri... dar eu nu pot vedea toate acestea pentru că nu m-am născut niciodata (un copil avortat – Brazilia).

Don Bosco a muncit fără încetare pentru a oferii copiilor din vremea lui o viaţă demnă.

Un moment pentru tine…
La ce te gândeşti atunci când vezi imagini în care viaţa este dispreţuită şi călcată în picioare?
- sunt indiferent, nu mă afectează
- mi-e frică că mi se va întâmpla şi mie
- aş dori să fac ceva


O privire spre cer…
Doamne te rog pentru toţii acei copii care nu au fost la fel de norocoşi ca şi mine şi nu au apucat să trăiască! Dă-mi curajul de a apăra întotdeauna viaţa mea şi a celorlalţi.

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu