Familia mea

Evanghelia Mt. 21, 28-32
Isus le-a zis:
„Adevăr vă spun că vameşii şi desfrânatele
vor merge înaintea voastră în împărăţia lui Dumnezeu.
Căci a venit Ioan la voi, umblând pe calea dreptăţii,
şi n-aţi crezut în el,
dar vameşii şi desfrânatele l-au crezut;
voi însă, deşi aţi văzut toate acestea,
nu v-aţi căit şi nu aţi dat crezare cuvântului său”.


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA IUBIRE
„Este aşa de frumos când ne strângem cu toţii seara în sufragerie şi povestim fiecare cum a trecut ziua de astăzi. Mama şi tata ne-au spus mereu că este important ca fiecare să povestească evenimentele din viaţa sa pentru că doar împărtăşind experienţele vom fi mai uniţi. Sunt fericit că am o aşa mama şi un aşa tată. (Blanca, 11 ani – Spagna)

Don Bosco i-a tratat întotdeauna pe copii săi cu iubire.

Un moment pentru tine…
Te simţi un constructor al iubirii în familia ta sau doar profiţi de faptul ca eşti iubit şi protejat în ea?

O privire spre cer…
Doamne, îţi mulţumesc pentru familia mea şi pentru ceea ce am învăţat de la părinţii mei!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu