Fără nume :(

Evanghelia Mt. 21, 23-27
În acel timp, intrând Isus în templu şi începând să înveţe poporul,
s-au apropiat de el arhiereii şi bătrânii poporului şi i-au zis:
„Cu ce putere faci acestea şi cine ţi-a dat puterea aceasta?”


Pentru a reflecta asupra... DREPTULUI LA NUME
“Dacă există un lucru care nu-mi place este acela când colegii mei mă chemă Mohamed. Pentru ei toţi cei care vin din Maroc se numesc aşa chiar dacă în realitate au un alt nume. Se râde mereu de asta! De ce? (Kamal, 14 ani– Francia)

Don Bosco s-a adresat întotdeauna copiilor săi chemându-i pe nume.

Un moment pentru tine…
Comentează acest videoclip!

O privire spre cer…
Doamne, te rog ajută-mă să nu etichetez persoanele doar în funcţie de locul din care provin!

Astăzi mă angajez să…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu